Alla inlägg under oktober 2008

Av M M - 6 oktober 2008 00:01

Detta blir antagligen första veckan i MITT LIV ....

JAAAAAAAAAAAA!!! Det blir det för alla *suck* =)

Men det här blir den första veckan på mycket mycket länge i mitt liv som singel / fri /skild / ogift...
Jag tror det i alla fall. Jag tror att pappret från Tingsrätten kommer den här veckan. Pappret som slutgiltigt klargör att NU är skilsmässan klar....

Med en så vidrig man i bagaget är jag bara glad över att bli fri.


Visst är det jobbigt - inget snack om det ... men att fortsätta leva med ett svin vore mycket mycket värre.

Borde kanske inte kalla honom "svin" - för vad har grisar gjort för ont?

Av M M - 5 oktober 2008 23:45

Igår (lördag) var det kanelbullens dag...MEN jag hann inte med att baka bullar då.

Det fick bli idag istället.

Hade tänkt baka tillsammans med barnen - men PS2:an var roligare än bakning visade det sig. =)
Det gick dock bra att ta en paus i spelandet för att ÄTA bullar när de var klara.... Ja, ja bara alla är nöjda och glada så....

Hembakta kanelbullar och ett glas kall mjölk - barndomen känns i hela kroppen =) Men nu är det JAG som är mamma ...

Min mamma fick några bullar också föresten =)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards