Alla inlägg under augusti 2008

Av M M - 17 augusti 2008 03:32

Jag gick in på http://www.hexis.se/spadom.htm


Fick kortet: Tornet

Det stod:

Här kommer förändringarna vare sig man vill eller inte, dom är helt enkelt nödvändiga och kan komma plötsligt och vara omskakande. Här behöver man ta sig ur bojorna man skapade sig i kortet djävulen och bryta ner murarna omkring sig. Detta kan betyda att man förlorar sig fasta grund och stabilitet och ett tag och man svävar i det fria, detta kan kännas lite läskigt men det är en inre frigörelseprocess som är nödvändig för att vi skall kunna börja om på nytt och vara mer noggrann i fortsättningen. Detta kan tyda på att man flyttar, byter jobb, reser. Kanske man gör slut i en relation som inte var bra. Man kanske inser varför man hade ett beroende och kan släppa det nu.

Av M M - 17 augusti 2008 03:23

Ska från och med nu titta framåt!

Jag har inget att skämmas för - och han som borde skämmas kommer aldrig att göra det.

Ingen idé att spilla mer tid.


Har precis spenderat ett dygn med min bästa väninna och vi har skrattat och pratat allvar - och det har givit mig nytt perspektiv på livet.

Jag vill leva NU och bara helt enkelt försöka glömma DÅ!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards